Billy

Kulturnatt i stan igår, åkte in med Kristin runt klockan 7.
I stan träffade vi syster, vi gick mest runt och kikade lite, träffade endel trevligt folk.
Vid 8 spelade Bermuda, dom är bra men ändå inte, kan inte riktigt bestämma mig xD
Sen gick vi runt ännu mer, och jag skulle ha hälsat, ihih...
Senare hämtade jag och Kristin Marcus på busshållsplatsen och resten av kvällen spenderades på Mcdonalds, FjooortiiZ!
Nej, men det var en kul kväll, slutade dock lite för tidigt.

Idag sov jag läänge, det har jag inte gjort på jätte länge..
Blev väckt av en irriterande damsugare vid 1, gick upp och firade pappa, Grattis!
Resten av dagen har jag gjort absolut ingenting, förutom en mysig promenad med Hugo i skogen, nu kollar jag Mtv music awards reprisen!

Russell Brand ÄR SNYGG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0