Hey there...

ojojoj.. jag bloggar,  det händer inte.
Jaja, jag är tillbaka en stund i alla fall, får se hur länge jag orkar.

Senaste inlägget jag skrev " det där var random" var hur längesen som helst, men ändå känns det som om det var förra veckan eller något. Det har hänt så mycket efter det där, om man tänker på vad det var som var så "random", men det ska jag inte gå in på xD. Och nej .. min bloggdesign ska inte se ut såhär, jag ska göra om den när jag får tid.

Anyway, idag hoppade vi skolan och åkte på cykelutflykt till min lärare, väldigt chill skoldag!
Han bodde rätt lyx, med pool och allt. Vi åt äckligt fika, spelade guitar hero, lekte starwars, spelade fotboll och sista timmen spenderade vi på McDonalds. Hela grejen blev faktiskt roligare än vad jag trodde det skulle bli.

Nu går Hugo och sover, och det ska jag också göra!
Natti, xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0