lovegame

Vaknade, stängde av klockan och somnade..
Det var vad jag gjorde i morse, men av någon anledning vaknade jag tillslut, och då hade jag runt 20 minuter på mig att göra mig iordning och vara framme i skolan, fan vad jobbigt det är att försova sig.
Så dagen började inte så där jätte bra, men skolan var väl helt okej. På våran långa håltimme åkte Evelina och jag hem till mig, vi åt nudlar och kollade på Riverside.
Det är bra, mkt roligare än andra avenyn just nu!
Efter skolan åkte vi hit igen, kollade top model och bestämde oss för att verkligen plugga, vilket vi inte lyckades så bra med.
Jag satt mest och läste om vandrande pinnar, spännande varelser... eller inte
" If you wanna be my lover, you gotta get with my friends"

Religion kan ta sig just nu, skolan kan ta sig jämt ...


jag måste kämpa, men det går inte
vad det än blir så blir det fel..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0