Oh Boy..

Prao hela veckan på tassarnas hunddagis med Evelina, och dom två första dagarna har varit jätte bra!
Massa söta vovvar, och väldigt chill dagar.
Vi börjar med att gå en långpromenad med alla hundar som tar typ 40 min, sen gosar,leker, SOVER vi med alla hundar i typ 4 timmar innan nästa promenad, och efter det får vi gå hem!
Väldigt lärorikt och ansträngande... haha !
Ska lägga ut bilder på vovvarna här någon dag tänkte jag, nu när jag ändå bloggar lite.
Eve och jag svängde förbi coop förut, där hälsade vi på praoande Kristin och Sofia som har det liiite mindre kul än oss, haha stackarna!
Resten av min dag har spenderats framför tv och dator, inte kul nej.. men jag får skylla mig själv o:

Jag måste bara tillägga att helgen var rätt awesome..

Kommentarer
Postat av: krille

hallå! :D

uppdatera! :D

2009-10-08 @ 13:53:07
URL: http://unknowwn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0