pang

Min blogginspiration försvann lika fort som den dök upp.
Men jag ska bli duktig, jag lovar..
Och designen ska också fixas..

Ganska härlig dag i skolan idag, jag gled mest runt tror jag när jag egentligen hade behövt plugga massor.
Efter skolan skyndade jag mig iväg till Kurre, det är alltid så mysigt att vara där. Jag får lixom tid att slappna av och bara tänka, all stress försvinner för en stund. Kurre är verkligen världens underbaraste häst.
Jaja, det blev en snabb ridtur nere i gamla hagen där vi tränade lite dressyr, jobbar mest med att försöka få honom att gå ordentligt på volter, svårt men kul!
Efter en liten "ridlektion" med lilla söta Ludwig och ett hejdå till goshästen skyndade jag mig hem igen.
Senare cyklade jag till Kristin, vi var äntligen duktiga och meljade gitarrkillen.. Yaay!
Kristin färgade min utväxt och jag färgade hennes hår svart, rikitgt kul var det :D
Vad skulle jag göra utan henne ? ..

Nej, nu börjar jag må illa och det känns som om jag ska spy.. USCH
Bäst jag sover, godnatt



Kurre <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0