yeah

Igår efter skolan åkte jag och syster in till stan och shoppade lite, jag köpte ett linne på gina och dyyyrt silver schampoo..
Syster lyckades hitta snygga jeans och ett linne, inte helt fel!
Efter ett tag tog vi bussen till Grums, stannade vid stationen och åt mumsig pizza.
Kvällen spenderades mest i systers soffa, vi kollade på massa Hugh Grant filmer och hade det mys!
Jag vill också ha egen lägenhet..
Vaknade runt två idag, åt frukost och kollade på mean girls, den är såå bra!
Sen testade jag mitt silverschampoo som funkade lite halvt, förhoppningsvis blir det bättre ju mer jag använder det.

Just nu kan min msn gå och dö... så jävla typiskt :o
hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0